A Business English Coaching prémium kategóriás nyelvi képzés. Olyan business ill. karrier coaching, amit nyelvfejlesztési folyamat követ idegen nyelven. A leghatékonyabb módszer, amivel az ügyfél az üzleti életben, munkájában sikeresebbé, magabiztosabbá válhat.
Egy konkrét kihívásnál (pl. állásinterjú, videókonferencia, üzleti út) lenne szükséged magabiztos nyelvtudásra?
Elakadtál a tanulásban, és bátorító, motiváló támogatásra vágysz?
Gátlások nélkül szeretnél angolul kommunikálni a külföldi kollégákkal vagy üzleti partnerekkel?
A Business English Coaching mindehhez biztosítja számodra a kellő bizalmi légkört, szakmai támogatást, szükséges irányítást és célorientáltságot. A kérdéseidet, elakadásaidat, erősségeidet, egyéb erőforrásaidat pedig Te hozod, amivel dolgozni tudunk. A kitűzött céltól annak eléréséig támogatunk. Így a siker garantált!
A Business English Coaching online is elérhető, Zoom-on vagy Skype-on keresztül.
A Business English Coaching a nyelvi coaching módszertanát követi, ami egy izgalmas, bizalmon és partneri viszonyon alapuló folyamat. Működik minden korosztállyal, de elsősorban 10+-os, önmagát már jól ismerő, reflektálni tudó nyelvtanulókkal hatékony igazán.
Fontos együttgondolkodás, értékteremtés történik a coaching folyamat során, hiszen a kimenet nem egy konkrét igeidő elsajátítása, hanem az, hogy a nyelvtanuló ráébred, mennyi lehetőséggel élhet például egy-egy idegen nyelvű munkahelyi helyzetben, és hogyan tud ezeknél a kihívásoknál a leghatékonyabban helyt állni.
A nyelvi coaching egy folyamat, ami általában 6-8 ülésből áll. Az első ülésen kerül sor az Állapotfeltárásra, a Tanulói Profil és Nyelvi Fejlesztési Koncepció elkészítésére. Ekkor tűzzük ki a SMART célokat is. Az első alkalomkor leggyakrabban alkalmazott coaching eszközök a mély interjú, skálázás ill. SWOT analízis.
Az ezt követő ülések gyakorlati megközelítésűek. Témájukat kizárólag az ügyfél igényei határozzák meg, és a nyelvi fókusz is mindig a kitűzött célokhoz igazodik. A coaching folyamatot a folyamatos reflexió, haladáselemzés és tudatosítás jellemzi.
A folyamatot az utolsó ülés zárja le, amely során az ügyfél visszajelzést kap az elért eredményekről, ő is reflektál, és megbeszéljük, hogy mik azok a további feladatok, amelyek a jövőben várnak rá a további fejlődés érdekében.
Állapotfeltárás:
Hol tartasz most? Milyen célt szeretnél elérni? Mi vagy ki segített és akadályozott eddig, hogy ezt a célt elérd?
Tanulói Profil Elkészítése:
Milyen erősségeid vannak, amik segíthetik a célod elérését? Melyek azok a területek, amelyeket fejleszteni szeretnél? Miből veszed észre azt, hogy fejlődsz?
Nyelvi Fejlesztési Koncepció Elkészítése:
Mi az a tanulási módszer vagy technika, amely eddig a leghatékonyabbnak bizonyult számodra? Milyen anyagok vagy eszközök nyújthatnak segítséget a cél elérésében? Mennyi idő áll rendelkezésre?
Ülések Eszköztárából Példák:
saját munkahelyi élmények feldolgozása, konkrét munkahelyi helyzetekhez kapcsolódó szimulációs feladatok és gyakorlás, minitréning, prezentáció, konkrét nyelvi kompetenciához kapcsolódó feladatgyakorlás, esetfeldolgozás, szerepjátékok, hanganyag vagy videó feldolgozása, egyéni feladatmegoldás
Záróülés:
Sikerült-e elérned a kitűzött célt? Mi bizonyult hatékonynak? Van-e valami, amit a jövőben elvetnél? Miben vagy magadra büszke? Milyen tanácsot adnál magadnak a további fejlődéshez?